Ruilen & retourneren

Ruilen

Wanneer je het artikel wenst te ruilen kan dit binnen 14 dagen na ontvangst.

Je kunt het artikel opsturen of terugbrengen.

Stuur eerst even een e-mail naar info@dierinbalans.nl waarin je aangeeft waarom je het product wilt ruilen en tegen welk ander product. Nadat je de bevestiging van mij hebt ontvangen, stuur je het product retour naar:

Dier in Balans
Maaswijkstraat 136
2586 CH Den Haag

Denk eraan om de factuur bij te voegen, voorzien van je bankgegevens!

Eventuele bijbetaling en de verzendkosten kun je bijvoegen in het pakket of overmaken op IBAN: NL21INGB0004629064 / BIC: INGBNL2A t.n.v. Dier in Balans te Den Haag. Je ontvangt hiervoor een bevestiging per mail.

Na ontvangst van het product beoordeel ik of aan de onderstaande voorwaarden voldaan is. Als dat het geval is, verzend ik direct het nieuwe artikel. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. De verzendkosten voor het verzenden van het nieuwe artikel neem ik voor mijn rekening!

Retourneren

Als je een product gekocht hebt waarmee je niet tevreden bent, kan het worden geretourneerd. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst.

Graag ontvang ik een mailtje via info@dierinbalans.nl met de reden waarom je het product wilt retourneren en met je bankgegevens. Het opgeven van een reden is niet verplicht maar voor mij wel belangrijk. Misschien kan ik daardoor iets doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Als ik het product heb ontvangen en het aan onderstaande voorwaarden voldoet, stort ik het aankoopbedrag direct op je bankrekening terug (ruim binnen de wettelijke 14 dagen). Wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd zullen ook de verzendkosten worden terugbetaald. De verzendkosten voor het retour zenden van de bestelling zijn voor eigen rekening.

Je kunt ook onderstaand herroepingsformulier downloaden en opsturen.

Herroepingsformulier

Algemene voorwaarden retouren:

Bij ruilen en retourneren gelden de volgende voorwaarden:

  • Stuur de factuur/bevestiging met de retourzending mee (dit is de e-mailbevestiging die automatisch wordt toegestuurd na het plaatsen van je bestelling in de webwinkel).
  • Zet je bankgegevens op de factuur/ bestelbevestiging.
  • Het product is ongebruikt, schoon (dus ook haarvrij!), ongedeerd en in nieuwstaat.
  • Het product is indien mogelijk, ingepakt in de originele verpakking met eventuele productlabels en handleidingen. Dit is niet verplicht maar zonder deze verpakking en productlabels is het product niet meer te verkopen. Ik hoop daarom dat je hier zorgvuldig mee om wilt gaan.
  • Gesealde producten zijn onbeschadigd en ongeopend.
  • Het pakket is voldoende gefrankeerd! Niet gefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde pakketten zal ik weigeren (i.v.m. hoge strafporto)!
  • Herroeping is ook mogelijk indien de goederen niet compleet en/of beschadigd zijn. Een redelijke vergoeding voor de schade en/of het niet compleet zijn zal dan worden ingehouden van het aankoopbedrag. 
  • Producten die op maat zijn gemaakt, zoals Bach Bloesemremedies, kunnen niet worden geretourneerd.

Vragen of opmerkingen?

Ik sta altijd open voor verbeteringen, tips, opmerkingen & wensen. Ik hoor het graag wanneer je tevreden bent maar uiteraard ook wanneer je niet tevreden bent zodat ik mijn service en assortiment kan verbeteren. Mail me (voorkeur) info@dierinbalans.nl of bel  op werkdagen 06 10 88 99 91.

 

Nieuwsbrief